A Standoff egy film.
Miután egy kislány szemtanúja lesz annak, ahogy egy bérgyilkos több embert is kivégez, egy megtört veterán házába menekül segítségért.
Ez a darab egy klisékből álló, javarészt egy helyszínen játszódó thriller, amelynek jelentős részét a három főszereplő közötti beszélgetések teszik ki. És bár ez papíron tökéletes recept egy unalmas, altató jellegű audiovizuális háttérzaj-termékhez is, a Standoff a valójában egy egészen jól sikerült film.
A koncepcióban rejlő elcsépeltség ellenére az egész alkotást átjárta egyfajta igényesség:
Az is segített a helyzeten, hogy az alkotás egy 80 perces affér: a film sztorija és hossza ideális arányban áll egymással. Külön élvezet látni egy olyan alkotást, ami tudja, hogy nem kell két órányi hosszra nyújtóznia.
A Standoff újat ugyan nem nyújt a krimi-thrillerek világában, kicsit teátrális jellegű is, de minden más téren decens színvonalat képviselő alkotás. Néha pedig már ez is elég.
(A zeneszerző Austin Wintory munkássága egyébként külön érdekesség: random filmek, például a Scott Adkins-féle One Shot mellett olyan videojátékokhoz is komponált, mint például a Journey vagy az audiovizuális isteni csoda Abzû. A film végi Sol Seppy szám pedig különösen jó választás volt.)
Néhány filmnek kell egy-két év, vagy egy-két évtized, hogy a szélesebb közönség is értékelni kezdje.…
A The Bricklayer egy középszerű akcióthriller, ami sokat profitál karizmatikus főszereplőjéből. (tovább…)
A Bérgyilkos klub, eredeti címén Assassin Club egy olyan feledhető és középszerű filmes trendet követ,…
Megérzés alapján A méhész producerei egy, a John Wick-franchise-zal vetélkedő univerzumot szeretnének beindítani. Ha ezt…
A One More Shot: Ostromállapot megőrizte az előző rész sajátos koncepcióját, és nagyjából a színvonalat…
A "Csendes Lány" egy igazán megrázó, érzelmi hullámvasúton végighaladó film, melynek főszereplője egy súlyosan elhanyagolt…